Sunday, 4 August 2013

aku kacau



Assalamualaikum....




alhamdulillah...sekarang pukol 1 a.m. dan alhamdulillah aku dan sedara-sedara lain baru selesai mengacau dodol...thanks allah for this opportunity...actually,kali terakhir dapat tengok tradisi ni diadakan masa aku kanak-kanak,zaman tanpa masalah dan imaginasi tanpa batasan....last time,my grandfather still ada lagi,guide menantu dan cucunya kacau dodol....masa tu aku boleh tengok dari jauh je sebab tak punya cukup kekuatan nak kacau dodol lagi...sekali lagi syukur kerana aku berpeluang mengacau dodol kali ni..a new experience for me...ada orang kata,tak jawa lah kalau tak kacau dodol...so,this is the beginning..i can say to the others that i'm a Javanese proudly...hahaha...best tau kacau dodol ni,kejang2 otot...bagi mereka2 yang teringin nak build up muscle...rase ye gym dah tak relevent...sebab dalam kacau dodol ni semua otot dikerah bersama perpentually...patut lah orang dulu tegap2 badan dieorang...natural lagi...that's all....saje nak share experience...tapi macam jakun je kan...tak ape la....u all should try la...seronok tau...:) 

No comments:

Post a Comment