Friday, 2 August 2013

aku makin berusia...




Assalamualaikum,




alhamdulillah,saya sudah genap 18 tahun..selayaknya saya berfikir sebagai seorang dewasa dan  pembangun ummah...saya kini menginjak usia dewasa,perjalanan hidup masih panjang dan banyak perkara perlu diterokai dalam mendekatkan diri denganNya...saya sangat bersyukur dilahirkan sebagai anak baba dan mama yang sentiasa menegur silap dan salah,memberi didikan yang terbaik dan mendewasakan saya...that's why,allah nyatakan redha allah itu datang selepas redha kedua ibu bapa....dalam kembara saya ini,saya dah jumpa pelbagai orang,merekodkan pelbagai kenangan pahit dan manis dan menghadapi pelbagai dugaan...bumi mana yang tak ditimpa hujan kan....in sya allah,harap sangat kawan2 doakan saya jumpa apa yang saya cari dalam hidup ini...begitu juga doa saya menyertai rakan2 semua...lastly,saya nak credit terima kasih saya pada rakan2 saya dalam group MAC1101A yang izinkan saya merasai experience as a birhdayboy,dah lama rasanya saya tak potong kek....hahaha,thanks u all for the suprise...:)...doakan ukhwah kami sentiasa terjalin dalam redhaNya....that's all...

*sambut birthday dekat padang dp at 10 o'clock...a new experience...hahaha,  



my classmates


No comments:

Post a Comment